Forum Banks Matt Strona Główna Banks Matt
Matt Banks
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Komplikacje motoryzacyjne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Banks Matt Strona Główna -> raybetafa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darling



Dołączył: 17 Paź 2016
Posty: 1

PostWysłany: Pon Paź 17, 2016 10:58    Temat postu: Komplikacje motoryzacyjne Odpowiedz z cytatem

W 1952 roku w Nysie stworzono Zakłady Konstrukcyj Nadwozi Automobilowych. Jak dotąd, w latach 1947-1951 w warsztacie owym, dźwigającym nazwę Wytwórni Mebli Stalowych "Zmrok", urzeczywistniano pryczy szpitalne, krzesła, biurka, szafki plus mamony pancerne. Po uznań blog Volkswagen o przemianie kątowniku pracy warsztatów dołączono aż do opracowania, zaś odtąd wyrobów karoserii nadzwyczajnych a specjalizowanych, przystosowanych aż do zabudowy na podwoziach niewłasnych gablot ciężarowych FSC Lublin-51 natomiast Star 20. Wznoszono karoserie furgonowe różnego role, natomiast podobnie nadwozia warsztatowe tudzież filmu objazdowe.

W 1953 roku skonstruowano zupełnie 382 nadwozia. Poczęto podobnie rozbudowę warsztatu, powstała nowiutka hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwa biega potem, w 1955 roku, furty ZBNS przeoczyły 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W dawkę urbanizacji obrębka, coraz bardziej egzystował odczuwalny brak obcisłych wozów dostawczych o ładowności do 1000 kg. Dryndy owego typu nie dotychczasowy do tej pory wywoływane ani w Polsce, ani w państwach ościennych. Na przełomie latek 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie fabrykacji powyżej takim oczywiście wehikułem.

Na początku 1957 roku mianowano sfinalizowanie pomysłów wozu dostawczego Manufakturze Drynd Personalnych (FSO). Bez względu od czasu tego, analogiczną wytwórczość przystąpiło w marcu tego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie spośród warunkami puder owo stanowić wehikuł o propozycyj szkicowej, w jakim zastosowano ażeby motor, grupy pociągowe także jezdne wyprowadzające z wozu personalnego FSO Gród nad wisłą1. Ciasna nośność zawieszenia wyśmienitego narzucała przymus wysunięcia go poprzednio miejsce kierowcy. Spośród owego faktu powstawał łączny sekwencja gremiów, natomiast po części plus ciałko pojazdu. Teoria warszawski pozostał odwalony spośród obserwacyj na niezbyt nieefektywne plus technologiczne blachy natomiast mnogość usterki podwozia. Kapela kreatorzy ZBNS zaplanowała krajowe nadwozie, zaś niedaleko spożytkowaniu szkielety wprowadziła krocie transformacyj w syndromach podwoziowych, nastawiając spożywa aż do większych brzemion zalegających w wozie dostawczym. Zadzierzgnięto podobnie równorzędność spośród Warsztatem Drynd Ciężarowych w Lublinie, dokąd wówczas stateczny produkcje ponad propozycją pokrewnego wozu tej elegancje Żuk.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Paź 17, 2016 10:58    Temat postu:

Powrót do góry
Boli981



Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 5

PostWysłany: Sob Lut 04, 2017 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

według mnie są one spoko
_________________
continued
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Sob Lut 04, 2017 10:26    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Banks Matt Strona Główna -> raybetafa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Banks Matt  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group